Σας καλωσορίζουμε στο επίσημο ιστολόγιο του Ι. Ν. Παναγίας Αλεξιωτίσσης - Σας Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη σας.

Συμπληρώστε το e-mail σας, για να λαμβάνετε ηλεκτρονικά τις αναρτήσεις μας

Θα σας σταλεί ένα email για ενεργοποίηση.

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ…

Ο απαχθείς Παντελής Χατζηγεώργης, πρώην Τούρκος Δερβίσης, με την μητέρα του, μετά την θαυματουργική, από τον Άγιο Ανδρέα, επιστροφή του…

Το Μοναστήρι του Απ. Ανδρέα στην κατεχόμενη Αμμόχωστο
(στο χάρτη της Κύπρου είναι στο άκρο της μύτης στο τέλος της Κύπρου)



Το θαύμα του Αποστόλου Αντρέα

Παραδοσιακό Κύπρου

Θεέ μου παντοδύναμε
δοξάζω τ' όνομά σου
πάλε ζητώ τη χάρη σου
τζιαί τη βοήθεια σου

Πρόκειται περί θαύματος
του Αποστόλου Αντρέα
να το φωνάξω, ν' ακουστεί
στη γενναία τη νέα

Για μια γυναίκα που 'χασε
το ακριβό παιδί της
που το 'χε για παρηορκά
τζιαί μέλλον στη ζωή της

Είσιε δεκατριών χρονών παιδί
τζιαί ανάγιωννέν το
τζιαί Παντελή στο όνομα
αυτή ονόμαζεν το

Μιαν ημέραν έξαφνα ο Παντελής εχάθην
τζιαί έβαλεν την στα βάσανα
τζιαί σε μεγάλα πάθη

Επιάσασειν τον Παντελή
χωρίς κανείς να ξέρει
επείραν τον μέσα βαθκιά
στα τούρτζικα τα μέρη

Εις τα σκολεία στέλνουν τον
καλά τον εσπουδάσαν
κατόπιν χότζα κάμνου τον
τζιαί ύστερα ησυχάσαν

Τώρα ας τον αφείκουμε
εκεί να τους θκιαβάζει
τζιαί ας έρτουμεν στην μάναν του
που είσιεν το μαράζιν

Είκοσι χρόνια έκλαιεν
για τούντην ιστορία
τζιαί Αντρέας ο Απόστολος
λυπήθειν την Μαρία

Όμως στην Κύπρο είπεν της
πρέπει να ξεκινήσεις
για να 'ρτεις εις την χάρην μου
γριά να προσκυνήσεις

Ο Άγιος, δοξάζω τον
πως εν να το γιουτίσει
πιάνει τζιαί ο χότζας προσταγήν
στην Κύπρο να γυρίσει

Αφού εν θέλημαν Θεού
τζιαί θαύμαν των Αγίων
φέρνουν τους ράστιν τζιαί τους θκύο
να μπούσειν σ' έναν πλοίο

Ο χότζας άμαν τζιαί είδεν την
γνώρησεν την Μαρία
πως ήταν η μητέρα του
βεβαίως η ιδία

Άψασειν πάνω του φοθκιές
λαμπρά τζιαί δεν βαστάγνει
πάει κοντά της τζιαί έκατσεν
εφτύς τζαιρόν δεν χάνει

Λαλεί της 'πες μου να χαρείς
ποιόν είναι τ' όνομαν σου
τζιαί ποιόν είναι το μέρος σου
σωστά με την καρκίαν σου

Το όνομά μου, λέει του
με λέγουσιν Μαρίαν
τζιαί η πατρίδα μου σωστά
που την Μικράν Ασία

Λαλεί της 'που τα λόγια σου
τζιαί που την ιστορία
θα 'χεις παιδίν στον πόλεμο
εσύ κυρά Μαρία

Αμέσως αναστέναξεν
τζιαί έκλαψεν η Μαρία
ας ήταν εις τον πόλεμον
χότζα μου τζιαί να τον είδα

Πες μου, λαλεί της, να χαρείς
τα μάθκια τζιαί το φώς σου
ίσως τζιαί ξέρω τίποτε
τζιαί πω σου για τον γιό σου

Είχεν στο πρόσωπον ελιά
τζιαί εις το στήθος άλλην
τζιαί εις την βούκκαν την δεξιάν
δεύτερην πιο μεγάλην

Λαλεί της είναι ζωντανός
ο γιός σου που γυρεύκεις
τζιαί Παντελής στο όνομα
τζυρά αν δεν πιστεύκεις

Λέει του πες μου να χαρείς
αν είδες το παιδίν μου
τζιαί γείνου ΑγιαΑρχάγγελος
τζιαί πάρε την ψυσιήν μου

Λαλέι της φέρτο σίεριν σου
μάνα να το φιλήσω
τζιαί γλυκοφίλα με τζιαί εσύ
τζιαί να σου μολοήσω

Αφού εφανερώθηκεν
το θαύμαν του Αγίου
εγίνεικέν ανάστατον
το πλήρωμαν του πλοίου

Πως ήταν μάνα τζιαί παιδίν
άμα βεβαιωθήκαν
ούλλοι που την συγκίνησην
τα κλάματα ελουθήκαν

Παρασκεύην η Σάββατο
νομίζω του Λαζάρου
εφτάσαν εις την Λάρνακαν
που 'σιε να ξηβαρκάρουν

Μέσα στον Άϊ Λάζαρον
ευτύς τους οδηγήσαν
την γρέαν τζιάι τον Παντελήν
τζιαί ούλλοι επροσκυνήσαν

Μέσα στην Σκάλαν έγινεν
τότε γιορτή μεγάλη
που στράφηκεν ο Παντελής
στην πίστην που 'τουν πάλι

Είκοσι γρόνια χασιμιός
σαν να 'ταν πεθαμένος
πού 'ταν από την μάναν του
μακρά ποχωρισμένος

Είναι πολλά τα θαύματα
στον κόσμον που γινήκαν
είσιεν τυφλούς που μπλέψασειν
τζιαί το διηγηθήκαν

Απόστολε Αντρέα μου
η χάρη σου μεγάλη
που 'χεις την εκκλησίαν σου
κοντά στο παραγυάλιν

Απόστολο σ' ανάδειξεν
ο πλάστης τζιαί θεός μου
δοξάζω σε που βοηθάς
τζι εμέν τζι όλου του κόσμου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Τα δικά σας σχόλια!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...